الخميس، 13 نوفمبر 2008

الــكــلاكــيـع

هوانت بتعمل اية

مش مهم انا بعمل اية المهم انى اطلع من الخنقة الى انا فيها دة

طب وهو الخنقة دة سببها ايييييييية

دة يا باشا سببها مجموعة من المسسببات

كل مسبب من المسببات دة قد الكلكيعة وكلها مكلكعة على بعضيها

وكلكيعة على كلكيعة عملت كلكيعات كبييييييييرة

لحد لما انا مبقتش عارف اول الكلكيعة من اخرها وبكدة

دخلت كل الكلاكيع فى بعضها

طب انة لكليكعة الاولانية وانهو الكلكيعة التانية

منا بقولك كلة بقى خلطبيطة فى كلة

طب والمطلوب منى ايية دلوقتى

بص يا باشا بما اننا اصحاب

اة......

طب والصاحب لية عند صاحبة الا اييييييييية

ايييييييية

لا فوق كدة وركز معايا

انا مركز اهو

لية انة يقف جنبة ويساعدة امااااااااال يبقوا صحاب ازاى

طب ما انا واقف جنبك اهة

يووووة دا انا استذكيتك من كل العيال صحابى وانتا هتبديها بالغباوة ولا ايييييية

مش تقف جنبى الى هيا كتفك فى كتفى لا تقف جنبى يعنى تحللى مشاكلى وتساعدنى

انتى الى تبقى توضح كلامك من الاول ولا قول انك عايزنى احللك مشاكلك على طول

هو انتا هتتكسف يعنى

طيب تحب تبدأ من فييييييين

مش بقولك انت شكلك مش مركز معايا

ازاااااى

ماهو لو انت اخت بالك من اول الموضوع كان زمانك عرفت المشكلة

ع العموم انا هبسطلك الامور ع الاخر

احنا وصلنا لحد ان الكلاكيع كلهم كلكعوا فى بعض

المنطق بيقول اية بقى اننا لازم نتبع الاسلوب الاستنباطى الاستدلالى المنطقى الممنهج

المصور البديل وذلك لحل المشكلات

يعنى احنا هناخد الاستدلال نصورة ونبدلة

نصورة ونبدلة.......

اة انا عارف ان التصوير والتبديل دة صعب خلى دول عليا وانت خليك للاستدلال اوك


اووووووووووووووووك -اعدمك ان كنت فاهمك

انا هبدل الكلاكيع ب10 بكرات خيط وهتصورهم انهم مكلكعين فى بعض

يالا انت بقى عليك الاستدلال انة اول الخيط

وتسهيلا ليييييييك 10 بكرات الخيط المكلكعين اهم انا مجهزهم من امبارح

اقعد انت بقى استدل مع نفسك على اول الخيط ورتبهم كدة كويس

عقبال ما اعملى كوباية شاى واقعد ع النت

امممممممم

بقى هو كدة
طب
طاااااااااااااااااخ

ليست هناك تعليقات: